![pomoc-zdalna.png](/images/pomoc-zdalna/pomoc-zdalna.png)
Pomoc zdalna PRINTSOFT
Nasi pracownicy serwisu i działu obsługi klienta są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym.
Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.
Pobierz pełną wersję programu TeamViewer 14
![Image](/images/2019/07/05/p1.png)
![Image](/images/2019/07/05/p2.png)
![Image](/images/2019/07/05/p3.png)
TeamViewer Host
Aby uzyskać stałe połączenie zdalne, wykonaj następujące kroki:
![krok1.png](/images/pomoc-zdalna/krok1.png)
Kliknij na ikonę poniżej, aby przejść do strony TeamViewera. Strona uruchomi automatyczne pobieranie pliku o nazwie TeamViewer_Host_Setup-idctwwjzpb
![krok2.png](/images/pomoc-zdalna/krok2.png)
Otwórz pobrany plik. Zostanie uruchomiona instalacja programu. Postępuj według instrukcji podanych podczas instalacji
![team-viewer-host-instalacja.png](/images/pomoc-zdalna/team-viewer-host-instalacja.png)
![krok3.png](/images/pomoc-zdalna/krok3.png)
Utwórz użytkownika oraz hasło do niego. Wyświetli się okno Twoim ID. W razie potrzeby pomocy podaj skontaktuj się z nami podając pracownikowi Twój ID lub użyj przycisku „Pomóż mi” żeby wysłać zgłoszenie pomocy. Numery telefonów kontaktowych podane są na dole strony
![team-viewer-host.png](/images/pomoc-zdalna/team-viewer-host.png)