Pomoc zdalna PRINTSOFT
Nasi pracownicy serwisu i działu obsługi klienta są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym.
Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.
Pobierz pełną wersję programu TeamViewer 14
TeamViewer Host
Aby uzyskać stałe połączenie zdalne, wykonaj następujące kroki:
Kliknij na ikonę poniżej, aby przejść do strony TeamViewera. Strona uruchomi automatyczne pobieranie pliku o nazwie TeamViewer_Host_Setup-idctwwjzpb
Otwórz pobrany plik. Zostanie uruchomiona instalacja programu. Postępuj według instrukcji podanych podczas instalacji
Utwórz użytkownika oraz hasło do niego. Wyświetli się okno Twoim ID. W razie potrzeby pomocy podaj skontaktuj się z nami podając pracownikowi Twój ID lub użyj przycisku „Pomóż mi” żeby wysłać zgłoszenie pomocy. Numery telefonów kontaktowych podane są na dole strony