telefon: +48 504 140 143        e-mail: biuro@print-soft.pl

Pakiet Office 365 Enterprise E3

Abonament miesięczny:

88,00zł Netto
108,24zł Brutto

Abonament roczny:

1063,80zł Netto
1308,47zł Brutto

Wypóbuj:

Dobrze znane narzędzia pakietu Office

Pełne, zainstalowanego wersje programów Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote i Access. Teraz zawiera nowe aplikacje pakietu Office 2016 dla komputerów PC i Mac

Pakiet Office na komputerach, tabletach
i telefonach

Korzystaj z pełnego, zainstalowanego środowiska pakietu Office na komputerach PC i Mac, tabletach iPad®, tabletach z systemem Windows i Android™ oraz większości urządzeń przenośnych. Każdy użytkownik może zainstalować pakiet Office na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, z systemem Windows i Android) oraz 5 telefonach.

Poczta e-mail i kalendarze

Korzystaj z poczty e-mail klasy biznesowej w rozbudowanym i znajomym interfejsie programu Outlook. Uzyskuj dostęp z komputera lub w przeglądarki internetowej przy użyciu aplikacji Outlook w sieci Web. Użytkownicy mają do dyspozycji nieograniczoną ilość przestrzeni dyskowej, 50 GB w głównej skrzynce pocztowej i nieograniczone miejsce w archiwum zbiorczym.

Zaawansowana poczta e-mail

Korzystaj z funkcji archiwów i archiwizacji dla celów prawnych oraz nielimitowanego miejsca do magazynowania na potrzeby zgodności. Stosuj zasady ochrony przed utratą danych (DLP) oraz używaj porad dotyczących zasad, dzięki którym pracownicy poznają dodatkowe funkcje wymuszania zgodności w wiadomościach e-mail.

Kontrola dostępu do dokumentów i poczty e-mail

Usługi zarządzania prawami umożliwiają ograniczanie prawa dostępu do dokumentów i poczty e-mail. Dokumenty i pocztę można udostępnić tylko wybranej grupie użytkowników, tak aby nikt inny nie miał możliwości ich wyświetlania ani edycji, nawet gdy są wysyłane poza organizację.

Spotkania online

Organizuj spotkania online z konferencjami audio, wideo HD i w sieci Web przez Internet. Dołączaj do spotkań jednym naciśnięciem lub kliknięciem, korzystając z dowolnego smartfonu, tabletu lub komputera.

Emisja spotkania

Emituj spotkania w programie Skype dla firm w Internecie dla nawet 10 000 osób, które mogą uczestniczyć w nich za pomocą przeglądarki i niemal dowolnego urządzenia. Opcjonalnie obejmuje to aplikację Bing Pulse do ankiet w czasie rzeczywistym i śledzenia upodobań oraz usługę Yammer w celu umożliwienia rozmów w trakcie emisji.

Proste przechowywanie
i udostępnianie plików

Usługa OneDrive dla Firm zapewnia każdemu użytkownikowi nielimitowaną, osobistą przestrzeń dyskową w chmurze, do której można uzyskać dostęp z dowolnego miejsca, synchronizowanego z komputerami PC i Mac w celu zapewnienia dostępu w trybie offline. Udostępniaj dokumenty innym osobom w organizacji i spoza niej oraz określaj, kto może wyświetlać i edytować poszczególne pliki.

Wiadomości błyskawiczne
i łączność programu Skype

Kontaktuj się z innymi użytkownikami programów Skype i Skype dla firm za pomocą wiadomości błyskawicznych, połączeń głosowych i wideo, a także informuj o swojej dostępności za pomocą statusu.

Witryny zespołów

Podstawowy magazyn 10 GB oraz 500 MB miejsca do magazynowania dla każdego użytkownika zapewniają łatwy dostęp do dokumentów. Dziel się spostrzeżeniami za pośrednictwem interakcyjnych raportów usług programu Excel i usług programu Visio oraz wyświetlaj je w przeglądarkach urządzeń przenośnych, które obsługują język HTML5.

Firmowa sieć społecznościowa

Oprogramowanie do współpracy i aplikacje biznesowe Yammer umożliwiają pracownikom nawiązywanie połączeń z odpowiednimi osobami, udostępnianie informacji w zespołach i organizowanie projektów tak, aby można je było szybciej realizować.

Aplikacje Office Online

Twórz i edytuj dokumenty programów Word, OneNote, PowerPoint i Excel z poziomu dowolnej współczesnej przeglądarki.

Profesjonalne opowiadanie historii w formacie cyfrowym

Za pomocą aplikacji Sway, nowości w usłudze Office 365, możesz łatwo tworzyć atrakcyjne, interakcyjne raporty, prezentacje, biuletyny, szkolenia i inną zawartość opartą na sieci Web — bezpośrednio na telefonie, na tablecie lub w przeglądarce. Swaye można łatwo udostępniać. Wyglądają one świetnie na dowolnym ekranie.

Mobilność

Synchronizuj pocztę e-mail, kalendarz i kontakty. Uzyskuj dostęp do witryn programu SharePoint. Wyświetlaj i edytuj dokumenty pakietu Office za pomocą aplikacji Office Online, używając przeglądarki na urządzeniach z systemami Windows Phone, iOS i Android.

Zarządzanie aplikacjami w przedsiębiorstwie

Uprość zarządzanie aplikacjami w organizacji za pomocą zasad grupy, telemetrii oraz aktywacji na komputerze udostępnionym.

Wyszukiwanie i odnajdowanie

Bądź na bieżąco. Wyszukuj i odnajduj zawartość w usłudze Office 365 na podstawie spersonalizowanych analiz. Aplikacja Office Delve to pierwsze rozwiązanie, które korzysta z funkcji Office Graph, kolekcji przeanalizowanych sygnałów lub wniosków wyciągniętych na podstawie zachowania poszczególnych użytkowników i ich relacji z zawartością, tematami i kontaktami.

Portal wideo firmy

Łatwe zarządzanie klipami wideo w organizacji. Wideo w usłudze Office 365 to miejsce docelowe przekazywania, udostępniania i odnajdowania klipów wideo dla całej firmy oraz bezproblemowego odtwarzania tych klipów na różnych urządzeniach.

Integracja poczty głosowej (Unified Messaging)

Obsługa hostowanej poczty głosowej z funkcjami automatycznej recepcjonistki. Wiadomości poczty głosowej są rejestrowane w usłudze Exchange Online i użytkownicy mogą uzyskiwać do nich dostęp z programu Outlook, aplikacji Outlook Web App lub zgodnego telefonu komórkowego.

Zaawansowane narzędzia do zapewniania zgodności

Ujednolicone Centrum zbierania elektronicznych materiałów służy do wyszukiwania zawartości w skrzynkach pocztowych programów Exchange, Skype dla firm i SharePoint oraz w OneDrive dla Firm. Integracja przechowywania, archiwizowania i analizowania umożliwia zbieranie elektronicznych materiałów dowodowych przy zwiększonej trafności oraz obniżonym koszcie i ryzyku.

Ochrona informacji

Zarządzanie prawami, ochrona przed utratą danych i szyfrowanie dla usługi Exchange Online, programu Skype dla firm i usługi SharePoint Online ułatwiają zabezpieczanie zawartości w wiadomościach e-mail, w wiadomościach błyskawicznych, na spotkaniach i w witrynach zespołów.

Samoobsługowa analiza biznesowa w programie Excel

Znane narzędzie — Excel — oferuje teraz więcej możliwości. Odnajduj dane i twórz połączenia z nimi za pomocą dodatku Power Query, modeluj i analizuj te dane w dodatku Power Pivot oraz wizualizuj uzyskane informacje przy użyciu interakcyjnych raportów i map w programie Power View i dodatku Power Map.

Aplikacje dla pakietu Office
i programu SharePoint

Nowe aplikacje innych firm i aplikacje opracowane przez klienta współpracują z pakietem Office i usługą SharePoint, dzięki czemu możliwe jest sprowadzanie usług sieci web bezpośrednio do odpowiednich dokumentów i witryn.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.