Obrazek obok tekstu

telefon: +48 600 700 152    e-mail:biuro@print-soft.pl

Professional ID

Certyfikat używany do sygnowania e-podpisem dokumentów handlowo-biznesowych (np. ofert i umów) oraz do uwiarygodniania e-faktur.

Professional_ID.png


Professional ID to rozszerzona wersja certyfikatu z pełnym potwierdzeniem tożsamości właściciela, adresu e-mail i danych firmowych. Dzięki temu może być użyty do sygnowania podpisem elektronicznym dokumentów handlowo-biznesowych o istotnym znaczeniu dla firmy, takich jak oferty i umowy. Może też być stosowany jako narzędzie zapewniające integralność i wiarygodność faktury elektronicznej (e-faktury). Certyfikat skutecznie chroni korespondencję elektroniczną i uznawany jest przez wszystkie popularne programy pocztowe, przeglądarki i aplikacje oraz systemy operacyjne firmy Microsoft.



  • Wysoki poziom ochrony i wiarygodności
  • Gwarancja finansowa do 60 000 €
  • Prowadzenie bezpiecznej korespondencji elektronicznej, także o charakterze zawodowym
  • Wiarygodna identyfikacja właściciela certyfikatu w Internecie
  • Dane zawarte w certyfikacie: adres e-mail, imię i nazwisko (opcjonalnie dane firmy)
  • Podpis elektroniczny w dokumentach PDF i w ramach e-faktur
  • Zaawansowany podpis elektroniczny
  • Dowolny nośnik danych
  • Zalecana długość klucza: 2048 / 4096
  • Okres ważności 1-3 lata
  • Wsparcie techniczne (Infolinia, e-mail, LiveChat)


Weryfikacja certyfikatu – minimum formalności. Przy zakupie Professional ID wymagana jest weryfikacja tożsamości. Dzięki temu zyskujesz wysoki poziom wiarygodności sygnowanych e-maili i dokumentów.

Professional ID służy do podpisywania i szyfrowania listów e-mail oraz plików – w tym także o charakterze zawodowym. Dla Twojego klienta będzie to twardy dowód, że jesteś wiarygodnym partnerem i że można zaufać wysyłanym przez Ciebie wiadomościom i dokumentom.

Minimalna długość kluczy kryptograficznych: RSA 2048 bit.

Szczególnie rekomendowany do:

  • szyfrowania poczty e-mail (np. przez Outlooka),
  • składania zaawansowanego podpisu elektronicznego,
  • podpisywania dokumentów PDF,
  • podpisu elektronicznego w ramach e-faktury,
  • implementacji uwierzytelnienia online i przez WWW (np. w dedykowanych systemach logowania, administracji kontem, w serwisach hostingowych, itp.),
  • logowania do aplikacji,

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.